Skriv ut
Dela

Problem att logga in med e-legitimation

Följ nedanstående steg om du har problem att logga in med din e-legitimation.

1. Det är i första hand utfärdarna (BankID, Nordea, Telia) som ger support. Kontrollera att din e-legitimation fungerar genom att använda utfärdarnas testsidor. Kontakta respektive support för att få hjälp.

Om steg 1 är avklarat och du fortfarande inte kan logga in:
2. Kontrollera att du kan logga in på någon annan webbplats som använder e-legitimation, till exempel Skatteverket eller Försäkringskassan.

Om steg 2 är avklarat men du fortfarande inte kan logga in:
3. Fyll i nedanstående formulär och skicka till Lidingö stad.





Vilken typ av e-legitimation använder du? *
Multiple selection



Vilket operativsystem använder du? *  *
Multiple selection



Vilken webbläsare använder du? *
Multiple selection








Kontakt

Lidingö stad
(Stockholmsvägen 50)
181 82 Lidingö
Tel: 08-731 30 00
E-post: lidingo.stad
Hur kan vi förbättra den? Hur kan vi förbättra den?
Tack för ditt svar!
0 av 1 gillar detta
Till toppen av sidan