Skriv ut
Dela

Lidingö stad - lättlästa texter

Lidingö stadshus

Här kan du läsa information om Lidingö stad. Du kan läsa om hjälp och stöd från kommunen. Och du kan läsa om historia och fritidsaktiviteter. Välj i menyn till vänster, och klicka på det du vill läsa om.

Kontakta oss

Du kan ringa eller skriva till oss på Lidingö stad.
Telefon-nummer 08-731 30 00
Fax-nummer 08-731 46 82

Skicka brev och e-post
Om du skriver vanliga brev, e-post eller fax blir breven en allmän handling som vi registrerar och sparar i stadshuset.
Lidingö stad
181 82 Lidingö

E-post till staden
E-post till webbredaktör

Skicka faktura till Lidingö stad

Om du ska skicka en faktura till Lidingö stad behöver du ha förvaltningens eller enhetens ansvarskod. Den kan du skriva som referens eller direkt i adressen. Om du inte känner till ansvarskoden ska du fråga den som har beställt dina vara eller tjänst. Fakturaadress:

Lidingö stad
Förvaltningens namn
Box 382
737 26 Fagersta

Brevinkast
Det finns ett brevinkast på Lejonvägen 15, på baksidan av stadshuset. Brevinkastet är 33 cm brett och 2,5 cm högt.

Hur kan vi förbättra den? Hur kan vi förbättra den?
Tack för ditt svar!
6 av 45 gillar detta
Till toppen av sidan