Skriv ut
Dela

Kvalitetsarbete i Lidingö stad

Inom Lidingö stad har vi som mål att erbjuda en god kvalitet i alla verksamheter och valfrihet så långt det är möjligt. Som kund hos oss ska du få ett respektfullt bemötande och uppleva trygghet och delaktighet när du är i behov av omsorg och stöd.

Kundundersökningar

Med hjälp av underlag från gjorda kund- och brukarundersökningar arbetar vi med ständiga förbättringar inom våra verksamheter. Undersökningarna ska även vara ett stöd för dig när du ska välja hemtjänst eller vård- och omsorgsboende.

Nationella brukarundersökningar

I den nationella brukarundersökningen för äldre kan du läsa om hur kunderna upplever sin omsorg och stöd både på Lidingö men även i andra delar av landet. Undersökningar görs även internt av verksamheterna själva och några av dem finns även att läsa om här.

Socialstyrelsens undersökning 2013
Vård och omsorg om äldre 2013PDF (pdf, 2.2 MB)

Socialstyrelsens undersökningar 2012
Vård och omsorg om äldre 2012PDF (pdf, 0 bytes)
Vad tycker de äldre om äldreomsorgen 2012?PDF (pdf, 0 bytes)

Undersökningar inom Lidingö stads verksamheter

Området för stöd och service gör regelsbundna kundundersökningar. Se deras senaste kundundersökningar här.

 

Kontakt

Har du frågor, synpunkter eller vill komma i kontakt? Kontakta oss via webben

Omsorgs- och socialförvaltningen Mottagningsenheten
Tel: 08-731 31 32
Vardagar: 08.30-16.00
E-tjänster och blanketteröppnas i nytt fönster

Besöks- och postadress: Stockholmsvägen 50, 181 82 Lidingö

Hur kan vi förbättra den? Hur kan vi förbättra den?
Tack för ditt svar!
0 av 5 gillar detta
Till toppen av sidan