Huvudinnehållet startar här

Lyssna
Lyssna
Skriv ut
Dela

2023 - Q4

It- och digitaliseringsenheten

Digitalisering - Kundtjänstrobot

Utvärderas

För en smidigare besöksregistrering så kommer en digital kundtjänstmedarbetare installeras på entréplan där besökare anmäler sig med röst, kan få hjälp med att hitta till rätt lokal eller verksamhet samt ställa enklare frågor och få svar.

Välkomna in för att träffa och testa Milles! Vår nya "kollega" finns numer i receptionen. Hen heter Milles och det går att registrera sig som besökare med både tal och skrift. Milles skickar sedan sms och e-post till den medarbetare som besöket gäller. Milles kan även ge vägbeskrivningar till olika konferensrum och företag i stadshuset, samt svara på frågor om Lidingö.

Storlek

Medium

Kontaktperson

Therese Perner

therese.perner@lidingo.se
Till toppen av sidan